Subject: EPIKoja arvamus 30.06.2025 nr 1-11/708-1
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 12:27:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Puuetega Inimeste Koja (EPIKoja) tähelepanekud
Kultuuriministri 25. mai 2020. a määruse nr 13 „Muuseumiprojektide
toetamise tingimused ja kord“ muutmisele.

Parimate soovidega

Mari Puuram

Mari Puuram

Ligipääsetavuse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Accessibility policy officer | Estonian Chamber of People with
Disabilities

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5401 0437

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

<https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!